ميداوودي: تلاش مي‌کنم به جام‌جهاني بروم
از دنیای فوتبال
ی وبلاگ مشتی برای ادم های مشتی!هر روز تعدادی عکس و خبر و... اپ میشه.اگه دنبال تفاوتین خوب جایی رو انتخاب کردین!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!

ميداوودي: تلاش مي‌کنم به جام‌جهاني بروم


ميلاد ميداوودي با پيوستن به استقلال خوزستان مي‌خواهد به شرايط خوب گذشته بازگردد و اميدوار است در فهرست کارلوس کي‌روش براي جام‌جهاني قرار گيرد.


مهاجم استقلال صنعتي خوزستان اظهار کرد: قبلا هم گفته‌ام به خوزستان برگشتم تا به شرايط خوب گذشته‌ام برگردم. تماشاگران خوزستاني بسيار به من لطف داشته‌اند و اميدوارم امسال بتوانيم دل آنها را شاد کنيم. امسال در استقلال انگيزه بالايي دارم. باتوجه به اين که امسال سال منتهي به جام‌جهاني است، مي‌خواهم تلاش کنم تا جزو بازيکناني باشم که به جام‌جهاني مي‌روند. فکر مي‌کنم امسال، سال خوبي داشته باشم.

به گزارش ايسنا ، زننده يکي از دو گل تيم فوتبال استقلال خوزستان در ديدار برابر ذوب‌آهن درباره موفقيت تيمش در اين بازي گفت: خدا را شکر شرايط تيم‌مان باتوجه به سه امتيازي که از بازي با ذوب‌آهن به دست آورديم، بسيار بهتر شده است. ديدار نخست براي ما بسيار مهم بود. تيم ما از ليگ يک به ليگ برتر صعود کرده است. به همين دليل برد برابر ذوب‌آهن که تيمي ريشه‌دار است، برايمان شرايط خاصي داشت و خدا را شکر توانستيم در دقايق پاياني بازي خوبي را به نمايش بگذاريم و دو گل به ثمر برسانيم. پس از اين برد روحيه بازيکنان تيم بسيار بهتر شد، زيرا يک‌سري از نفرات تيم جوان هستند و تجربه آن چناني ندارند و اولين سالي است که در ليگ برتر بازي مي‌کنند.

اين بازيکن تيم فوتبال استقلال خوزستان بيان کرد: معتقدم شروع بازي‌ها در ليگ برتر براي تيم‌ها به ويژه آنهايي که تازه به ليگ برتر صعود کرده‌اند، مهم است. به هر حال خدا را شکر مي‌کنم که در ديدار نخست با ارايه يک بازي خوب توانستيم گام اول را محکم برداريم و به گرفتن سه امتياز در ديدارهاي آينده اميدوار شويم.

وي درباره شرايط تيمش پيش از ديدار با مس کرمان گفت: پس از بازي با ذوب‌آهن، يکي، دو روز استراحت کرديم و پس از آن تمرين‌هاي بسيار خوبي براي ديدار با مس کرمان برگزار کرديم. به کرمان مي‌رويم تا سه امتياز اين بازي را به اندوخته‌هاي خود اضافه کنيم.

ميداوودي مس را يکي از تيم هاي خوب ليگ برتر دانست و ادامه داد: اين تيم نشان داده ثبات خوبي داشته است. امسال شرايط اين تيم با شرايط سال‌هاي قبل متفاوت است و اگر چه اوايل فصل مشکلي براي اين تيم پيش آمد و مربي‌اش کنار رفت ولي فکر نمي‌کنم اين موضوع روي کار تيمي مس تاثيري بگذارد. ما نيز با روحيه‌اي بالا به کرمان مي‌رويم و مي‌خواهيم امتياز کامل را از اين بازي به دست آوريم.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا استقلال مي‌تواند امسال به کسب جايگاه خوب در ليگ برتر اميدوار باشد، عنوان کرد: کسب جايگاه در ليگ برتر براي هيچ تيمي قابل پيش‌بيني نيست ولي تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا جايگاهي خوب و تک‌رقمي را به دست آوريم. فکر مي‌کنم اولويت باشگاه اين است که تيم در ليگ برتر حفظ شود.

مهاجم تيم فوتبال استقلال خوزستان جمع شدن بازيکنان خوزستاني را در اين تيم اتفاق خوبي دانست و گفت: فکر مي‌کنم خيلي وقت پيش بايد چنين اتفاقي در تيم‌هاي خوزستاني رخ مي‌داد. متاسفانه در استان شرايط به گونه‌اي شده است که به بازيکنان غيربومي بيشتر اهميت مي‌دهند. هر چند اين کار در تمام دنيا حرفه‌اي است اما به نظرم در استان يک‌سري نامهرباني‌ها به بازيکنان خوزستاني شده است. معتقدم تفکر ويسي در جمع کردن بازيکنان خوزستاني در استقلال مي‌تواند به فوتبال استان کمک کند. به هر حال اميدوارم با اين جمع بتوانيم استقلال خوزستان را چندين سال در ليگ برتر جزو مدعيان حفظ کنيم.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط محمد علی

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 3
بازدید ماه : 3738
بازدید کل : 40728
تعداد مطالب : 743
تعداد نظرات : 35
تعداد آنلاین : 1




Up Page

دریافت کد مدت زمان

دریافت کد خداحافظی

با اين دکمه کاري نداشته باشيد!!